مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-14اقتصادي

صدور 5704 سند تک برگی برای اراضی ملی آذربایجان غربی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 5 هزار و 704 فقره سند تک برگی اراضی دولتی طی 2 سال گذشته در این استان صادر شده است که اخذ اسناد تک برگی در این حجم طی این بازه زمانی در استان آذربایجان غربی کم نظیر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه  و به نقل از اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، سید محسن حمزه لو اظهار داشت: 5 هزار و 704 فقره سند تک برگی اراضی دولتی طی 2 سال گذشته در این استان صادر شده است که اخذ اسناد تک برگی در این حجم طی این بازه زمانی در استان آذربایجان غربی کم نظیر بوده است.

وی تصریح کرد: شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توام با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان از جمله نتایج صدور این اسناد است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بیان کرد: اخذ اسناد تک برگ در راستای ماده 211 برنامه پنجم توسعه جهت اجرای طرح یکپارچه سازی اراضی ملی با همکاری ادارات ثبت و تشکیل بانک اطلاعاتی استوار بر پایه سرشماری مجدد اراضی دولت انجام می شود.

حمزه لو با اشاره به رسالت سنگین حوزه املاک و حقوقی این اداره در پاسخ گویی به مطالبه های مردمی، اظهار داشت: بخش گسترده ای از سیاست های راه و شهرسازی به ویژه در بحث واگذاری زمین به مجریان طرح های گردشگری، اقتصادی، تولیدی و صنعتی برعهده فعالان حوزه املاک و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 5704 سند تک برگی برای اراضی ملی آذربایجان غربی

صدور 5704 سند تک برگی برای اراضی ملی آذربایجان غربی