مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-14فرهنگي

دعوت آموزشی بنیاد رودکی از نخبگان موسیقی کشور


مرکز آفرینش های هنری بنیاد فرهنگی هنری رودکی با انتشار یک فراخوان از هنرمندان نخبه موسیقی کشور برای حضور در کارگاه های ویژه آموزشی این مجموعه دعوت کرد.

- به نقل از بنیاد فرهنگی هنری رودکی، مرکز آفرینش های هنری بنیاد رودکی برای اموزش های تخصصی به هنرمندان جوان فراخوان داد؛ این دوره ویژه برای نخبگان موسیقی کشور تعریف شده است.

در این فراخوان آمده است: با توجه به به اهداف و وظایف مندرج در اساسنامه بنیاد رودکی، مرکز آفرینش های هنری این بنیاد در نظر دارد با پذیرش تعدادی محدود از هنرمندان جوان، ضمن ارائه آموزش های تخصصی نوازندگی، آواز، موسیقی مجلسی و آهنگسازی در شاخه های موسیقی ایرانی و کلاسیک، امکاناتی ویژه برای آموزش گروهی برگزیده از استعدادهای خاص موسیقی دستگاهی ایران و موسیقی کلاسیک فراهم آورد.

بر این اساس، تعدادی از استادان موسیقی کشور گرد هم آمده اند تا با نظارت، هدایت و همراهی خود، جمعی را از میان داوطلبان نسل جوان برگزینند و تجربه ها و یافته های خود را در اختیار آنان قرار دهند.

دوره آموزشی پیش بینی شده یک ساله است و راه یافتگان، علاوه بر برخورداری از آموزش های ویژه، از امکانات سخت افزاری بنیاد رودکی، آرشیو نت، سالن های تمرین و سالن های اجرا بهره مند خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت آموزشی بنیاد رودکی از نخبگان موسیقی کشور

دعوت آموزشی بنیاد رودکی از نخبگان موسیقی کشور