مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-14سياسي

نیازمند دولت انقلابی با قدرت اجرایی بالا هستیم/مشارکت حداکثری


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دولت با ناکارآمدی توان اجرای مصوبات مهم مجلس را ندارد لذا نیاز به یک دولت انقلابی است که بتواند در مقام اجرا قدرتمند عمل کند.

- ، ابراهیم عزیزی دوشنبه شب در نشستی که با حضور دکتر مرضیه وحید دستجردی وزیر اسبق بهداشت و جمعی از فعالان سیاسی استان فارس در شیراز برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو در 28 خرداد 1400 اظهار داشت: مهم ترین مساله در این انتخابات حضور و مشارکت حداکثری پای صندوق های رأی است تا با انتخابی هوشمندانه، نقشه دشمن را نقش بر آب کنیم.

او افزود: دشمن در این انتخابات برای کشور خواب های آشفته دیده و بر روی عدم حضور مردم پای صندوق های رأی حساب باز کرده است که اینجا وظیفه همه ما تشویق مردم بر مشارکت حداکثری برای انتخاب اصلح است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین با تاکید بر انتخابی صحیح و هوشمندانه گفت: با وجود همه کاستی ها، اگر یک دولت انقلابی و مردمی شکل بگیرد، مردم طعم شیرین انقلاب اسلامی را خواهند چشید لذا آگاه کردن مردم از واقعیت ها وظیفه مهم جبهه انقلاب است.

عزیزی با اشاره به شکل گیری مجلس انقلابی و قوانین خوبی که در یک سال اخیر همچون طرح جهش مسکن، قانون راهبردی لغو تحریم ها و …تصویب شده است، افزود: امروز دولت با ناکارآمدی توان اجرای مصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند دولت انقلابی با قدرت اجرایی بالا هستیم/مشارکت حداکثری

نیازمند دولت انقلابی با قدرت اجرایی بالا هستیم/مشارکت حداکثری