مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-14سياسي

رفع تحریمی که فقط روی کاغذ باشد، فایده ای ندارد


عضو هیات علمی دانشگاه تهران با اشاره به مذاکرات وین، گفت: اگر رفع تحریم ها مانند گذشته روی کاغذ باشد هیچ فایده ای ندارد و اگر واقعاً انجام شود حداقل تا مهر و آبان تاثیری در گشایش های اقتصادی وابسته به این تحریم ها نخواهد داشت.

- به خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، ابراهیم متقی استاد روابط بین الملل و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در نشست بحران های منطقه و امنیت ملی ایران که به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد با اشاره به برخی بحران های منطقه گفت: در چنین شرایطی مسئله امنیت ملی در کشور بسیار اهمیت دارد و برای تأمین منافع ملی لازم است موازنه قدرت وجود داشته باشد.

  وی یکی از علل  ایجاد تنش در منطقه را تلاش کشورهای غربی برای همکاری مسالمت آمیز ایران با کشورهای منطقه دانست ودرباره گرایش برخی کشورهای عرب منطقه در تمایل به رابطه با اسراییل که از تهدیدهای منطقه به شما می رود اظهار داشت: علت این تمایل به همکاری با رژیم صهیونیستی، دشمنی این رژیم با ایران و این کشورهاست، طبق ضرب المثل معروف؛ دشمن دشمن را دوست قلمداد می کند.

  استاد دانشگاه تهران با اشاره به موضوع قطع روابط ایران و امریکا اظهار داشت: درباره این سوال که چرا ما با امریکا رابطه برقرار نمی کنیم و به نوعی امریکا ستیزی داریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تحریمی که فقط روی کاغذ باشد، فایده ای ندارد

رفع تحریمی که فقط روی کاغذ باشد، فایده ای ندارد