مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-14سياسي

عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی همزمان با میلاد امام رضا


مدیرکل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: عضویت رایگان در کتابخانه ها همزمان با ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از جمله اقدامات نهاد در این محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هادی آشتیانی مدیرکل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور در خصوص برنامه های نهاد کتابخانه ها به مناسبت دهه کرامت گفت: به منظور بزرگداشت این ایام که با محوریت شعار خدمت کریمانه، گره گشایی به رسم اهل بیت (ع) در سراسر کشور برگزار می شود، برنامه های فرهنگی متنوعی در کتابخانه های عمومی سراسر کشور در نظر گرفته ایم.

مدیرکل ترویج کتابخوانی و امور فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور ادامه داد: بر این اساس آغاز فعالیت یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با ایام پربرکت دهه کرامت مصادف شده است.

همچنین برنامه های فرهنگی دیگری همچون برگزاری ویژه برنامه محافل ادبی نهاد کتابخانه های عمومی کشور با محوریت تولیت آستان های مقدس در خراسان رضوی، قم و فارس، برگزاری ویژه برنامه های بصیرتی و هم افزایی محافل قرآن و عترت نهاد، انتشار محتواهای تولیدی متناسب با دهه کرامت در فضای مجازی با استفاده از هشتگ های مناسب (شامل نام کتاب و نویسنده) و هشتگ های اختصاصی (#باکریمان، #امام رضا، #حضرت_معصومه، #شاهچراغ، #دهه_کرامت، #


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی همزمان با میلاد امام رضا

عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی همزمان با میلاد امام رضا