مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-14اجتماعي

همکاری آموزش و پرورش و وزارت بهداشت برای بازگشایی مدارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در اختتامیه جشنواره پویش سپاس از مدافعان و سفیران سلامت که در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، - حمیدی گفت: در حال حاضر برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی آینده با وزارت همکاری داریم که جزییات آن در آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در اختتامیه جشنواره پویش سپاس از مدافعان و سفیران سلامت که در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر به بالاترین سطح همکاری با وزارت بهداشت رسیده ایم و امروز پویش سپاس از مدافعان و سفیران برگزار کردیم.

در دهه کرامت و روز دختر بر خود لازم می دانم بر دختران دانش آموز به ویژه سفیران سلامت تبریک بگویم و به روح پرفتوح مدافعان سلامت درود می فرستم و از مدافعان سلامت قدردانی می کنیم که از جان ملت ایران محافظت می کنند.

زبان کودکان زبان گویایی برای آموزش همسالان استاو ادامه داد: آموزش هم قطاران در حوزه آموزش مدارس بسیار موثر بوده و زبان کودکان زبان گویایی برای آموزش همسالان است.

ما شماری از آثار را به نمایش گذاشتیم و این آثار به قدری ارزشمند هستند که باید آن ها را در یک مجلد گردآوری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری آموزش و پرورش و وزارت بهداشت برای بازگشایی مدارس

همکاری آموزش و پرورش و وزارت بهداشت برای بازگشایی مدارس