مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-14سياسي

امروز کشور ما به مردان میدان و عمل نیاز دارد


نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به توانایی نیروهای تخصصی داخلی گفت: نیاز امروز کشور حضور مردان میدان و عمل است لذا باید در انتخاب خود دقت زیادی داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام حسن نوروزی نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی گفت: اگر آن زمان در رای و انتخاب دقت بیشتری می کردیم، کشور این همه سال متحمل سختی نمی شد.

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در ادامه به آشفتگی بازار مرغ و تخم مرغ در ماه های اخیر اشاره کرد و افزود: بازار بسیاری از کالاهای اساسی و سفره خانواده ها دچار تنش شده است و مردم با صبر و سکوت معنادار، مسؤولان را شرمنده کرده اند.

نوروزی همچنین به بازدید امروز خود از یک واحد تولیدی اشاره کرد و بیان داشت: نیاز امروز کشور ما، مردان میدان و عمل است؛ کشور ما در دوران جنگ با همت جوانان توانست رژیم بعثی عراق را که حمایت دنیا را به همراه داشت شکست دهد و اینکه امروز با مشکل مرغ و تخم مرغ درگیر باشد باعث شرمندگی است.

وی با انتقاد از نوع مدیریت دولت در سال های اخیر، خواستار دقت بیشتر مردم در انتخابات شد و ادامه داد: سرمایه های اجتماعی کشور و نیروی متخصص و فنی داخلی در حوزه های مختلف اقتصادی، نظامی، علمی و سایر حوزه ها، هیچ کمبودی نسبت به نیروهای خارجی ندارند و باید به آنها اعتماد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز کشور ما به مردان میدان و عمل نیاز دارد

امروز کشور ما به مردان میدان و عمل نیاز دارد