مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-14سياسي

شور انتخاباتی در ساوه همزمان با پنجمین روز از تبلیغات نامزدهای شورای شهر


پنجمین روز از مهلت مجاز برای تبلیغات نامزدهای شورای اسلامی شهر ساوه در حالی آغاز شده است که این شهر از روزهای قبل حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، پنجمین روز از مهلت مجاز برای تبلیغات نامزدهای شورای اسلامی شهر ساوه در حالی آغاز شده است که این شهر از روزهای قبل حال و هوای انتخاباتی به خود گرفته است.

عمده ستادهای کاندیدای شهر ساوه در محدوده مرکزی شهر حد فاصل خیابان فردوسی تا میدان امام، میدان سلام، خیابان طالقانی، خیابان شریعتی و خیابان مطهری تا میدان آزادی واقع شده است که البته تعداد محدودی ستاد نیز در نقاط دیگر مستقر شده اند.

تأیید صلاحیت 84 نفر در ساوه هیأت نظارت بر انتخابات صلاحیت 84 نفر را برای حضور در انتخابات پارلمان شهری در ساوه تأیید کرده است که در این بین چهره های شناخته شده ای همچون اعضای شورای چهارم و پنجم، چهره های سیاسی برجسته، جوانان تازه نفس و بانوان فعال دیده می شود.

  برخی از افراد تأیید صلاحیت شده نیز طی چند روز اخیر با صدور بیانیه هایی از ادامه حضور در انتخابات به عنوان کاندیدا صرف نظر کرده اند.

در انتخابات 28 خردادماه در ساوه بالغ بر 191 هزار و 976 نفر واجد شرایط رأی هستند که از این تعداد 2 هزار و 403 رأی اولی پسر و 2 هزار و 419 رأی اولی دختر امکان مشارکت سیاسی را در آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور انتخاباتی در ساوه همزمان با پنجمین روز از تبلیغات نامزدهای شورای شهر

شور انتخاباتی در ساوه همزمان با پنجمین روز از تبلیغات نامزدهای شورای شهر