مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-14فرهنگي

درگذشت بازیگر نامزد اسکار در 83 سالگی


«ند بیتی» بازیگر تحسین شده آمریکایی فیلم هایی چون «رهایی»، «شبکه»، «سوپرمن» و سریال «قتل: زندگی در خیابان» در سن 83 سالگی درگذشت.

- ند بیتی بازیگر تحسین شده آمریکایی فیلم هایی چون رهایی ، شبکه ، سوپرمن و سریال قتل: زندگی در خیابان در سن 83 سالگی درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، ند بیتی که در خانه اش در لس آنجلس و به مرگ طبیعی درگذشت، سابقه بازی در فیلم نشویل ساخته رابرت آلتمن در سال 1975، همه مردان رییس جمهور به کارگردانی آلن جی پاکولا (1976) و همچنین دو فیلم سوپرمن در سال های 1978 و 1980 را نیز در کارنامه داشت.

این بازیگر آمریکایی در سال 1977 برای بازی در فیلم شبکه ساخته سیدنی لومت سرشناس، در حالی نامزد جایزه اسکار شد که تنها یک روز به محل فیلمبرداری رفت و در مجموع شش دقیقه در نقش آرتور جنسن بازی کرد.

بازی در نقش کاراگاه استنلی در سریال قتل: زندگی در خیابان و اعدام سرباز اسلویک که هر دو از شبکه NBC به روی آنتن رفتند نیز از مهم ترین نقش آفرینی های ند بیتی در عرصه تلویزیون محسوب می شود.

داستان اسباب بازی 3 ، رنگو ، تک تیرانداز ، انگیزه عدالت ، او بازی را برد ، جن گیر 2: مرتد و رودی از جمله دیگر آثاری هستند که ند بیتی در آنها نقش آفرینی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت بازیگر نامزد اسکار در 83 سالگی

درگذشت بازیگر نامزد اسکار در 83 سالگی