مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-14اجتماعي

1500 خودرو شامل طرح رفع توقیف خودروهای رسوبی در آذربایجان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی از آغاز رفع توقیف خودروهای رسوبی که در پارکینگ ها نگهداری می شوند، خبر داد.

- یونس منفرد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه توقیفی به مناسبت حماسه یوم الله 15 خرداد، در استان نیز آغاز و رفع توقیف خودروهای رسوبی 2 ماه به طول می انجامد که طی آن ترخیص خودروها به صاحبان آنها با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

وی در تشریح این طرح اضافه کرد: خودروهایی که قبل از 29 اسفند ماه سال 1399 توقیف شده اند شامل طرح رفع توقیف خودروهای رسوبی می شود و صاحبان آنها می توانند برای بهره مندی از مزایای این طرح اقدام کنند.

منفرد رقم خودروهایی که در استان شامل رفع توقیف خودروهای رسوبی می شود را نزدیک به یک هزار و 500 خودرو اعلام و اظهار داشت: بخش قابل توجهی از خودروها متوقف در پارکینگهای راهنمایی و رانندگی به دلیل تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده اند البته مواردی نیز در رابطه با حوزه انتظامی و با دستور قضایی متوقف هستند که ترخیص آنها منوط به دستور قضایی می باشد.

این مقام ارشد استان در حوزه راهنمایی و رانندگی با اشاره به تسهیلات ویژه که برای این منظور در نظر گرفته شده عنوان کرد: بازگشت جرایم مربوطه به قبل از سال 99 به اصل جرایم، تقسیط یک سالهً ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 خودرو شامل طرح رفع توقیف خودروهای رسوبی در آذربایجان

1500 خودرو شامل طرح رفع توقیف خودروهای رسوبی در آذربایجان