مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-14اقتصادي

فعالیت بخش گمرک و قرنطینه آستارا شبانه روزی شود


استاندار گیلان با تأکید بر ضرورت تقویت کیفیت و ارزش محصولات صادراتی استان، گفت: به منظور تحقق اهداف صادراتی فعالیت بخش گمرک و قرنطینه آستارا شبانه روزی شود.

- ، ارسلان زارع پیش از ظهر دوشنبه در جلسه مشترک شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی گیلان با اشاره به سهم کشاورزی از صادرات، اظهار کرد: رکورد سهم کشاورزی در صادرات سال گذشته در مقایسه با 10 سال اخیر شکسته شد.

وی با بیان اینکه وزیر راه در بازدید هفته گذشته پایانه مرزی آستارا بر ضرورت تقویت این ظرفیت تأکید کرد، افزود: اقدامات خوبی در حوزه گمرک آستارا انجام شده که قطعاً با تکمیل راه آهن رشت - آستارا و همچنین رشت- انزلی- کاسپین زمینه و ظرفیت های صادراتی از گمرکات گیلان افزایش می یابد.

استاندار گیلان با اشاره به ارتقای کیفیت و ارزش محصولات صادراتی از استان، تأکید کرد: با استانداردسازی بیشتر می توانیم این میزان را افزایش دهیم.

وی به هدفگذاری 720 میلیون دلاری صادرات از بنادر و گمرکات استان گیلان برای امسال اشاره و اضافه کرد: شاهد سیر صعودی و مطلوب صادرات غیر نفتی از بنادر گیلان طی دو ماه گذشته بوده ایم.

زارع خواستار فعالیت شبانه روزی بخش گمرک و قرنطینه در مرز آستارا شد و افزود: باید از ظرفیت بالای صنایع دستی استان گیلان در صادرات نیز استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بخش گمرک و قرنطینه آستارا شبانه روزی شود

فعالیت بخش گمرک و قرنطینه آستارا شبانه روزی شود