مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-14سياسي

کشف و ضبط بیش از 1728 هزار تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی


فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از یک هزار و 728 تن انواع مواد مخدر طی 2 ماه گذشته در آذربایجان غربی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سردار خرم نیا در اولین نشست خبری در سال1400، اظهار داشت: با حضور پرشور، آگاهانه و بصیرتی ملت ایران در صندوق های رای با آرمان های امام راحل ره ، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت و میثاق خواهیم کرد.

وی افزود: تامین امنیت شعب اخذ رای و صندوق های سیار بر عهده شناخته اند.

خرم نیا با اشاره به اینکه مشارکت مردم در امنیت می تواند ضریب امنیتی جامعه را افزایش دهد، گفت: در حوزه کشفیات مواد مخدر مدیون مردم هستیم، همین مشارکت مردم در حوزه امنیت سبب شده است که میزان کشفیات مواد مخدر افزایش یابد و بر همین اساس مردم نقش مهمی در ضریب امنیتی جامعه دارند.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های خانواده ها و کشورها موضوع اعتیاد هست، یادآور شد: متاسفانه در دهه های اخیر میزان تولیدات مواد مخدر در برخی از کشورهای همجوار با همکاری برخی از استکباری افزایش پیدا کرده است و بر همین اساس اولویت اصلی نیروی انتظامی مبارزه با موادمخدر است.

خرم نیا یادآور شد: طی 2 ماه اخیر یک هزار و 728  تن از نوع تریاک، مرفین ، حشیش و شیشه کشف و میزان کشفیات 42 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط بیش از 1728 هزار تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی

کشف و ضبط بیش از 1728 هزار تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی