مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-14سياسي

تکیه بر توان داخلی بهترین راه عبور از مشکلات است


مسئول هماهنگی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رییسی در مازندران با اشاره به ضرورت تغییر در مدیریت اجرایی کشور برای رفع مشکلات، تکیه بر ظرفیت های داخلی را بهترین راه عبور از تنگناها برشمرد.

- ، حجت الاسلام سید محمود نبویان در نشست فعالان حوزه حمل و نقل استان با بیان اینکه امروز مردم ما با مشکلات معیشتی بسیاری مواجه هستند، افزود: راه حل رفع این مشکل تغییر در مدیریت اجرایی کشوراست.

حجت الاسلام نبویان با اشاره به اینکه بیش از 95 درصد ارتباطات مردم با قوه مجریه کشور است، خاطرنشان کرد: اگر قوه مجریه در میدان کار باشد به طور حتم مشکلات و گرفتاری های مردم رفع خواهد شد.

مسئول هماهنگی ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی در مازندران با بیان اینکه تحریم ها عامل همه مشکلات امروز کشور نیست، تصریح کرد: ایران اسلامی دارای امکانات و ظرفیت های عظیمی است که می توان با بهره گیری از آنها، تحریم ها را بی اثر کرد.

وی با اشاره به اینکه کشورمان منابع کشاورزی مناسبی است، خاطرنشان کرد: باید برای رفع نیازها و مشکلات امروز مردم، از ظرفیت و پتانسیل داخلی استفاده کنیم.

حجت الاسلام نبویان با بیان اینکه دشمنان ملت ایران نمی خواهند این کشور قوی شود و پیشرفت کند، ادامه داد: به همین دلیل همه تلاش ها و توطئه های دشمنان جلوگیری از پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه بر توان داخلی بهترین راه عبور از مشکلات است

تکیه بر توان داخلی بهترین راه عبور از مشکلات است