مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-14اقتصادي

اختلاف 4 میلیونی بین قیمت واقعی آپارتمان و قیمت بازار در ایلام


رییس اتحادیه مشاورین املاک استان ایلام گفت: قیمت مسکن و آپارتمان به نسبت تورم سایر اقلام گرانی بی حد و مرز و کاذبی دارد.

- ایسنا/ایلام رییس اتحادیه مشاورین املاک استان ایلام گفت: قیمت مسکن و آپارتمان به نسبت تورم سایر اقلام گرانی بی حد و مرز و کاذبی دارد.

اردشیر حاتمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با وجود اینکه چند ماهی است بازار مسکن وارد رکود شده و ساکت و بی رونق است و قیمت ها روند نزولی به خود گرفته اما این قیمت ها بالا است با قیمت واقعی فاصله دارد، به همین دلیل این بازار در شرایط کنونی ساکت و کم رونق است.

وی با بیان اینکه میانگین قیمت هر متر مربع آپارتمان در شهر ایلام 8 تا 12 میلیون تومان است ، گفت: به نظر بنده بالاترین قیمت متصور برای هر مترمربع آپارتمان در شهر ایلام همان 8 میلیون تومان و حال حاضر این قیمت ، قیمت کف بازار مسکن است.

رییس اتحادیه مشاورین املاک استان در خصوص هزینه های ساخت و ساز گفت: از طرف سازمان های موازی مانند نظام مهندسی و شهرداری هزینه های زیادی به ساخت و ساز تحمیل می شود، به عنوان مثال این هزینه ها برای یک منزل دو طبقه حدود 400 میلیون تومان است که در شهر ایلام هزینه زیادی است و موجب بالا رفتن قیمت تمام شده آپارتمان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف 4 میلیونی بین قیمت واقعی آپارتمان و قیمت بازار در ایلام

اختلاف 4 میلیونی بین قیمت واقعی آپارتمان و قیمت بازار در ایلام