مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-14اقتصادي

بدهی شرکت صنایع ابریشم به اقساط بلند مدت تبدیل شود


رییس سازمان صمت گیلان با درخواست از بانک ها در خصوص بخشودگی جرائم و تقسیط بلندمدت بدهی های فعلی به شرکت صنایع ابریشم گیلان گفت: بانک ها نهایت مساعدت در بخشودگی و تقسیط بلند مدت بدهی شرکت صنایع ابریشم گیلان را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرهاد دلق پوش ظهر امروز در نشست بررسی و ارزیابی تعهدات مالی شرکت صنایع ابریشم گیلان با بیان اینکه ابریشم نمادی از هویت اصیل گیلان است اظهار کرد: عزم جدی و همگانی مسؤولان ارشد استان در جهت احیا و رونق بخشی مجدد به این محصول ارزشمند و استراتژیک استان  وجود دارد.

وی ارتقا صنایع بومی استان  را یک جریان امیدبخش د ر جامعه دانست و گفت: حرکت در جهت ارتقا و تعالی صنایع بومی استان که در تاریخ و هویت این سرزمین نقش داشته و متناسب با اقلیم منطقه می باشد را به عنوان یک جریان امیدبخش، جزو اولویت های اصلی سازمان صمت است.

رییس سازمان صمت گیلان با ابراز خرسندی از تعیین تکلیف حقوقی شرکت صنایع ابریشم گیلان افزود: تاکنون با هدف ساماندهی وضعیت شرکت صنایع ابریشم صومعه سرا، خوشبختانه با حمایت جدی دستگاه قضایی و سایر دستگاه های نظارتی تا حدود زیادی شرکت از نظر حقوقی تعیین تکلیف شده است.

دلق پوش با انتقاد از رکود و تعطیلی برخی از واحدهای واگذارشده به بخش خصوصی در دهه 80 بیان کرد: به دنبال سوء مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی شرکت صنایع ابریشم به اقساط بلند مدت تبدیل شود

بدهی شرکت صنایع ابریشم به اقساط بلند مدت تبدیل شود