مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-14بين الملل

مرگ یک کودک یمنی در هر 5 دقیقه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه المیادین، سخنگوی وزارت بهداشت یمن در یک نشست خبری درباره تلفات انسانی ناشی از حملات ائتلاف عربی - آمریکایی به سرکردگی سعودی به یمن طی بیش از شش سال اخیر گفت: - وزارت بهداشت یمن با بیان این که در نتیجه محاصره این کشور در هر 5 دقیقه یک کودک یمنی جان می دهد، اعلام کرد: 1.

5 میلیون نفر از مردم این کشور به بیماری های مزمن دچار هستند که 32 هزار نفر از آن ها برای درمان باید به خارج از کشور منتقل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه المیادین، سخنگوی وزارت بهداشت یمن در یک نشست خبری درباره تلفات انسانی ناشی از حملات ائتلاف عربی - آمریکایی به سرکردگی سعودی به یمن طی بیش از شش سال اخیر گفت: در نتیجه محاصره این چند سال، امکان ورود محموله های دارویی به یمن میسر نیست، لذا بسیاری از دارو ها فاسد شده و قیمت آن ها افزایش پیدا کرده است.

سخنگوی وزارت بهداشت یمن افزود: بیش از 3 هزار کودک یمنی از مشکل قلبی مادرزادی رنج می برند که به دلیل کمبود دارو و تجهیزات باید برای درمان به خارج از کشور اعزام شوند.

وی اظهار داشت: در نتیجه محاصره همه جانبه یمن از سوی متجاوزان، در هر 5 دقیقه یک کودک یمنی جان خود را از دست می دهد و سالانه بیش از 8 هزار زن یمنی می میرند و اکنون بیش از 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ یک کودک یمنی در هر 5 دقیقه

مرگ یک کودک یمنی در هر 5 دقیقه