اجرای طرح رتبه بندی کانون های آگهی و تبلیغاتیدفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعلام کرد: با هدف ارتقای فعالیت های حرفه ای کانون های آگهی و تبلیغاتی، عدالت شغلی و جلوگیری از انحصار بازار کار تبلیغات، - دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعلام کرد: با هدف ارتقای فعالیت های حرفه ای کانون های آگهی و تبلیغاتی، عدالت شغلی و جلوگیری از انحصار بازار کار تبلیغات، طرح رتبه بندی کانون های آگهی و تبلیغاتی ایران را با مشارکت انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی در این دفتر اجرا می کند. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: رتبه بندی کانون های آگهی و تبلیغاتی یکی از مطالبات اصلی فعالان صنفی است که طرح اجرایی آن با همکاری و مشارکت هیأت رییسه انجمن صنفی تبلیغات، پیشکسوتان و فعالان حوزه تبلیغات تدوین و نهایی شده و در روزهای آینده با انتشار فراخوان رتبه بندی، اجرای این طرح آغاز خواهد شد. بر همین اساس، کمیته ای متشکل از نمایندگان انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی ایران و پیشکسوتان و فعالان حوزه تبلیغات براساس شاخص ها و معیارهای حرفه ای، علمی و کارکردی به عنوان اعضای اصلی درباره رتبه بندی کانون های آگهی و تبلیغاتی اقدام خواهند کرد و دبیرخانه کارگروه رتبه بندی کانون های آگهی و تبلیغاتی نیز در دفتر برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |