مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-14سياسي

انتخابات میدان نبرد با دشمن در جنگ نرم/ لزوم مشارکت آگاهانه و حداکثری


استاندار خراسان جنوبی انتخابات را مهمترین میدان نبرد در جنگ نرم با دشمن دانست و گفت: باید با حضور آگاهانه و حداکثری دشمنان را ناامید و آینده کشور را تضمین نماییم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ حمید ملانوری بعدازظهر دوشنبه در جشن تکلیف سیاسی (همایش رأی اولی ها) خاطرنشان کرد: هر آنچه خداوند پس از خلقت انسان به عنوان اشرف مخلوقات در اختیار او قرار داده، برای این است که در مسیر زندگی خود به سعادت و کمال برسد و در مقابل تنها چیزی که از بندگان خواسته این است که شکر گذار خداوندی باشیم که با رحمت، مهربانی، بزرگی و کرامت، این نعمات را در اختیارمان قرار داده است.

وی ادامه داد: خداوند در طول سال های حیات بشری انبیا و اولیا و پس از آن، نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) را برای ما فرستاد تا امروز تحت ولایت و رهبری آن بزرگواران هدایت شده، بتوانیم راه درست را تشخیص دهیم.

استاندار خراسان جنوبی به تاریخ ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: 60 سال پیش در این سرزمین، انسانی بزرگ بنام روح ا… الموسوی الخمینی (ره) به عنوان نماد انسانی متقی و آزادی خواه قیام کرد تا فریاد اسلام خواهی، خدا طلبی و معنویت سر دهد.

ملانوری تصریح کرد: امام آمد تا همچون ابراهیم خلیل الله، بت های خود ساخته بشر را بشکند، روح خدا را در جامعه بشری بدمد و رسالت پیامبر اکرم (ص) را در زدودن جهل و گم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات میدان نبرد با دشمن در جنگ نرم/ لزوم مشارکت آگاهانه و حداکثری

انتخابات میدان نبرد با دشمن در جنگ نرم/ لزوم مشارکت آگاهانه و حداکثری