مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:102021-06-14سياسي

احداث فرهنگستان زبان آذری/دولت من ادامه دولت اصلاحات خواهد بود


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایجاد فرهنگستان زبان آذری که توسط دولت کنونی به مردم وعده داده شده بود در دولت سیزدهم محقق خواهد شد.

- ، محسن مهرعلیزاده در دیدار تلویزیونی با مردم استان اردبیل که از سیمای مرکز این استان پخش شد، استان اردبیل را دارای ظرفیت های بی شمار طبیعی و خدادادی دانست و اظهار کرد: یکی از قول هایی که توسط آقای روحانی به مردم اردبیل و استان های آذری داده شد اما به مرحله عملیاتی نرسید احداث و ایجاد فرهنگستان زبان آذری بود که متأسفانه این موضوع در مقیاس کوچک تری اجرا شد به طوری که همین الان تنها در رابطه با زبان آذری یک بنیادی تحت عنوان بنیاد فرهنگ و هنر زبان آذری زیر نظر وزارت ارشاد فعالیت دارد.

وی به واگذاری های مشکوک و مسئله دار در دولت های قبلی اشاره و اضافه کرد: واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان و کارخانه ماشین سازی تبریز مصداق این واگذاری های بودار هستند که باید در دولت سیزدهم این موضوع با در نظر داشتن منافع مردمی در اولویت ساماندهی قرار بگیرد.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بازگرداندن صنایع مادر به استان های آذری نشین را ضروری عنوان کرد و افزود: چرا باید استانی همانند اردبیل بعد از گذشت بیش از 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی یک صنایع مادر نداشته باشد؟ چرا دولت های کنونی و قبلی به این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث فرهنگستان زبان آذری/دولت من ادامه دولت اصلاحات خواهد بود

احداث فرهنگستان زبان آذری/دولت من ادامه دولت اصلاحات خواهد بود