مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:202021-06-14سياسي

ملت فریب ریاکاری و دروغ دشمن را نمی خورند/ انتخابات جشن بزرگ ملی است


رییس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه امروز ملت آگاه و آزموده است، گفت: هنوز فرصت باقی است تا مردم افراد جاه طلب را بشناسند و این بار با انتخاب فرد اصلح؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا عدالتخواه عصر امروز در جلسه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی، با اشاره به برگزاری انتخابات پیش روی، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا اگر به هر دلیلی یک یا چند نفر از عوامل اجرایی و نظارتی در روز انتخابات غایب شوند، جایگزین هایی برای آنان تعیین شده باشد.

وی در ادامه به تلاش معاندین نظام برای اخلال در برگزاری انتخابات ایران پرداخت و اظهار کرد: نیروهای انتظامی و نظامی همچون همیشه حافظ نظام هستند، از آراء مردم صیانت می کنند و اجازه هیچ گونه اخلالگری به هیچ فرد یا گروهی را نمی دهند.

رییس کل دادگستری استان همدان افزود: ما در جامعه اسلامی زندگی می کنیم و نباید پس از گذشت بیش از 40 سال از آرمان ها و ارزش های والای اسلامی و انقلابی دور شویم، اما برخی با گفتار، رفتار و کردارشان از فضایل اخلاقی دور شده و اعمالشان آنان را به نابودی هدایت می کند.

وی با بیان اینکه زیانکارترین افراد کسانی هستند که تصور می کنند اعمالشان منطبق با موازین شرعی است تصریح کرد: رقابت های انتخاباتی تمام می شود، اما آنچه می مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت فریب ریاکاری و دروغ دشمن را نمی خورند/ انتخابات جشن بزرگ ملی است

ملت فریب ریاکاری و دروغ دشمن را نمی خورند/ انتخابات جشن بزرگ ملی است