مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-14اقتصادي

ثبت نام 13 هزار قمی در طرح اقدام ملی مسکن


استاندار قم از ثبت نام بیش از 13 هزار نفر از اهالی قم در ثبت نام جدید طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و خواستار تسریع در تصویب الحاق 560 هکتار از اراضی پردیسان برای پاسخگویی به این نیاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست که امروز و شهرسازی سخن می گفت به موضوع الحاق روستای جمکران به شهر قم اشاره و بیان کرد: موضوع الحاق جمکران به قم یکی از خواسته ها و انتظارات مردم و اهالی آن روستا بود که خوشبختانه با تلاش و پیگیری های به عمل آمده به سرانجام رسید و نهایی شد.

وی همچنین به کثرت متقاضیان مسکن بر اساس ثبت نام انجام گرفته در سامانه طرح اقدام ملی مسکن توجه داد و تصریح کرد: برنامه ریزی استان برای انتقال متقاضیان مسکن اقدام ملی از شهر جدید امیرکبیر در استان مرکزی به قم عملیاتی شده است.

استاندار قم ابراز امیدواری کرد با تسریع در تصویب الحاق اراضی ملی 560 هکتاری در زمینه تأمین زمین مورد نیاز طرح اقدام ملی در استان، مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: تاکنون و در ثبت نام مرحله جدید طرح اقدام ملی مسکن در استان بیش از 13 هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده اند که با الحاق اراضی یاد شده به قم می توانیم پاسخگوی انتظارات مردم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 13 هزار قمی در طرح اقدام ملی مسکن

ثبت نام 13 هزار قمی در طرح اقدام ملی مسکن