مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:552021-06-14دانش

ظرفیت های نهفته آزمایشگاهی شناسایی می شود / سامان دهی فعالیت های پژوهشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی گفت: - مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی گفت: شناسایی ظرفیت های نهفته آزمایشگاهی یکی از راه هایی است که می تواند پژوهش ها و ارائه خدمات این حوزه را سامان دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی گفت: شبکه در تعامل با فعالان این عرصه، مدیران مجموعه های آزمایشگاهی، پژوهشگران و اساتید به دنبال شناسایی ظرفیت های نهفته در حوزه پژوهش و پررنگ تر کردن نقش آزمایشگاه ها است.

وی افزود: کاری که می تواند مراکز آزمایشگاهی عضو شبکه را در مسیر توسعه ارائه خدمات و رونق فعالیت های پژوهشی و فناورانه کمک کند.

بهبود فعالیت ها و افزایش کارآمدی خدمات از جمله مزایای این کار است.

به گفته اسدی فرد، این کار به شکلی مجازی و بر بستر فناوری های ارتباطات و اطلاعات انجام می شود و تاکنون بیش از 30 برنامه از سلسله نشست‎ های مجازی با حضور مدیران مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های نهفته آزمایشگاهی شناسایی می شود / سامان دهی فعالیت های پژوهشی

ظرفیت های نهفته آزمایشگاهی شناسایی می شود / سامان دهی فعالیت های پژوهشی