مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 13:302021-06-14فناوري

مقایسه چاپ الکترونیکی و چاپ کاغذی


چاپ الکترونیکی در سال های اخیر طرفدران زیادی پیدا کرده است با این حال هنوز هم بسیاری از افراد خواندن کتاب های کاغذی و ورق زدن آن ها را ترجیح می دهند.

- زمانی که قصد چاپ کتاب را داشته باشید، باید به نکات زیادی توجه کنید و در مورد مسائل زیادی تصمیم گیری نمایید.

انتخاب نوع چاپ از بین چاپ الکترونیکی و چاپ کاغذی یکی از مهم ترین و اساسی ترین تصمیماتی که است که نویسندگان و منتشرکنندگان کتاب باید به آن فکر کنند.

چاپ الکترونیکی یا چاپ کاغذی؛ کدام یک بهتر است؟ کتاب الکترونیکی حجم و وزن فیزیکی ندارد در نتیجه می توانید هزاران و حتی میلیون ها صفحه کتاب را در تلفن همراه یا تبلت خود ذخیره کنید و در هرجایی و هر مکانی کتابخانه بزرگ خود را به همراه داشته باشید.

اما در مقابل کتاب های کاغذی علاوه بر حس نوستالژیک ورق زدن صفحات که یکی از علایق بسیاری از کتاب خوان ها است، تأثیر گذاری بیشتری دارند و طبق تحقیقات یادگیری افراد را نیز افزایش می دهند.

اگر قصد چاپ کتاب را داشته باشید، آشنایی با مزایا و معایب چاپ الکترونیکی و چاپ کاغذی به همراه هزینه تولید کتاب به هر کدام از این روش ها می تواند به تصمیم گیری بهتر شما کمک کند.

مزایای چاپ الکترونیکی؛ چرا کتاب های الکترونیکی طرفداران زیادی دارند؟ مهم ترین مزیت کتاب های الکترونیکی در مقابل کتاب های کاغذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه چاپ الکترونیکی و چاپ کاغذی

مقایسه چاپ الکترونیکی و چاپ کاغذی