مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-14سياسي

تورم و فشار اقتصادی کمر مردم را شکسته است


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز مردم در فشار اقتصادی و معیشتی هستند و تورم، کمر مردم را شکسته است که دولت بنده این مشکلات را حل خواهد کرد چرا که دولت اصلاح و اقدام است نه دولت حرف و شعار.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز مردم در فشار اقتصادی و معیشتی هستند و تورم، کمر مردم را شکسته است که دولت بنده این مشکلات را حل خواهد کرد چرا که دولت اصلاح و اقدام است نه دولت حرف و شعار.

علیرضا زاکانی امروز سه شنبه در برنامه تبلیغاتی شبکه استانی سهند، اقتصاد، مدیریت و مبارزه با مفاسد اقتصادی را از مهمترین برنامه دولت خود اعلام کرد و گفت: بنده حدود دو دهه است که تجربه ی برخورد با مفاسد را دارم و مفسدان در هر موقعیتی که بودند از بنده شکایت کردند، اما به لطف الهی سربلند بیرون آمدم و این رویه را در دولت خودم ادامه خواهم داد.

وی افزود: متاسفانه دولت فعلی اشتباه بزرگی مرتکب شد و فکر کرد که مشکلات و کمبودهای کشور از طریق خارجی ها رفع می شود در حالیکه نباید از دشمنانمان انتظار داشته باشیم چرا که دشمن، مسلما دشمنی خواهد کرد و این ما هستیم که باید عقل داشته و به کمک آن ها چشم ندوزیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم و فشار اقتصادی کمر مردم را شکسته است

تورم و فشار اقتصادی کمر مردم را شکسته است