مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 15:352021-06-14سياسي

همایش بزرگ انتخابات توسط ستاد محسن رضایی برگزار می شود


رییس ستاد انتخابات محسن رضایی در زنجان گفت: همایش بزرگ انتخابات توسط ستاد محسن رضایی برگزار می شود.

- اکبر عباسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار کرد: ما مطمئن هستیم که در این انتخابات هم ملت ایران شگفتی ساز خواهند بود.

رییس ستاد انتخابات محسن رضایی در زنجان با اشاره به اینکه امروز فضای انتخاباتی در ایران ضد رانت خواری و ضد انفعال است، گفت: انتظار داریم مردم انتخاب اصلحی داشته باشند.

وی به ویژگی های کاندیداهای اصلح اشاره کرد و گفت: انتخاب خوب و بد به خود مردم برمی گردد و انتظار داریم مردم در این باره دقت کنند.

عباسی با اشاره به اینکه در راستای بیان برنامه های آقای محسن رضایی، قائم مقام ستاد وی به استان زنجان سفر خواهد کرد، اضافه کرد: در همین رابطه همایش بزرگ انتخابات در زنجان برگزار می شود.

رییس ستاد انتخابات محسن رضایی در زنجان با اشاره به اینکه همایش مذکور در پیاده راه زنجان و در روز 25 خردادماه از ساعت 18 و 30 دقیقه برگزار می شود، افزود: این برنامه با حضور قائم ستاد انتخابات آقای محسن رضایی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تلاش داریم که خود آقای محسن رضایی در این برنامه حضور داشته باشند، اما هنوز حضور وی در این برنامه قطعی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگ انتخابات توسط ستاد محسن رضایی برگزار می شود

همایش بزرگ انتخابات توسط ستاد محسن رضایی برگزار می شود