مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 19:102021-06-14سياسي

تامین اعتبار شبکه سد «تاج امیر»/ شروع به کار مجدد پروژه تونل «اسپژ»


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی از تامین اعتبار 28 میلیاردی برای شبکه یک و دو سد «تاج امیر» خبر داد و گفت: پروژه تونل «اسپژ» با تامین اعتبار شروع به کار مجدد کرد.

- ، یحیی ابراهیمی شامگاه دوشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه در منطقه سلسله و دلفان براساس امکان سنجی چند طرح صنعتی پیشنهاد شده است که یکی از آنها در شهرستان دلفان مورد تأیید وزارت خانه قرار گرفته است، اظهار داشت: در حوزه معدن اجرای طرح های صنعتی به اضافه اکتشاف در دستور کار قرار گرفته است.

وی یادآور شد: مسئولان باید تمرکز جدی روی حوزه معادن استان داشته باشند، به دنبال آغاز چند طرح در این حوزه هستیم که دولت سرمایه گذاری آنها را به عهده بگیرد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدترین وضعیت سرمایه گذاری و کمتر از دو درصد کارگاه های اقتصادی مربوط به حوزه انتخابیه من است، باید ننگمان بیاید که بعد از 40 سال در نورآباد همچنان زنان کار داریم، تصریح کرد: ده ها جلسه در سطح وزارت خانه برگزار کرده ایم تا پیگیر مطالبات استان به ویژه حوزه انتخابیه خود باشم.

لرستان باید صنعتی بشود ابراهیمی با اشاره به اینکه در حوزه آب، کد اشتباهی به ما می دهند؛ می گویند شما صنعت نمی خواهید و توسعه لرستان براساس کشاورزی است، اما زیرساخت کشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبار شبکه سد «تاج امیر»/ شروع به کار مجدد پروژه تونل «اسپژ»

تامین اعتبار شبکه سد «تاج امیر»/ شروع به کار مجدد پروژه تونل «اسپژ»