مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 19:552021-06-14سياسي

توقف ممنوع ؛گزارشی از دیدار فعالان عرصه علم و فناوری با رهبر معظم انقلاب


در قسمت سوم مستند غیررسمی تحت عنوان توقف ممنوع ، مهم ترین موضوعات مطرح شده در دیدار فعالان عرصه علم و فناوری کشور از جمله اعضای جهاد دانشگاهی، - در قسمت سوم مستند غیررسمی تحت عنوان "توقف ممنوع"، مهم ترین موضوعات مطرح شده در دیدار فعالان عرصه علم و فناوری کشور از جمله اعضای جهاد دانشگاهی، شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری پردیس، اعضای ستاد نانو، به تصویر کشیده شد.

در این دیدارها، فعالان حوزه های مختلف علم و فناوری در حضور مقام معظم رهبری، ضمن معرفی دستاوردهای خود، دغدغه ها و مشکلات موجود در این مسیر را تشریح کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقام معظم رهبری، دیدارها و جلسات متعددی را با مسئولان دستگاه ها و نهادها، اهالی فرهنگ و هنر، متخصصان رشته های گوناگون علمی و اقتصادی، و گروه های مختلف مردمی داشته اند.

مجموعه مستند غیررسمی به کارگردانی علی صدری نیا، روایتی است از برخی از دیدارهای غیررسمی رهبر انقلاب با نخبگان و فعالان عرصه علم و فناوری کشور که در دوره اخیر آن از سال 1395 و در قالب جلسات پنج شنبه ای برگزار شده است.

در قسمت سوم مستند غیررسمی تحت عنوان توقف ممنوع ، مهم ترین موضوعات مطرح شده در دیدار فعالان عرصه علم و فناوری کشور از جمله اعضای جهاد دانشگاهی، شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری پردیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف ممنوع ؛گزارشی از دیدار فعالان عرصه علم و فناوری با رهبر معظم انقلاب

توقف ممنوع ؛گزارشی از دیدار فعالان عرصه علم و فناوری با رهبر معظم انقلاب