مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 20:052021-06-14سياسي

ماموستا محمدی: حجت الاسلام رییسی وعده های دروغین 100 روزه به مردم نمی دهد


حجت الاسلام رییسی برخلاف گذشتگان وعده های کذب 30 روزه، 90 روزه و 100 روزه به مردم نمی دهد اما قول عدالت محوری و رفع تبعیض داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا یدالله محمدی شامگاه دوشنبه در اجتماع حامیان حجت الاسلام رییسی در سنندج اظهار کرد: اینکه بدانیم کردستان و ایران عزیز و این سرزمین بی نظیر از موقعیت ممتاز جهانی برخوردار است، اینکه رییس جمهور آینده بداند نظام مقتدر جمهوری اسلامی در کدامین نقطه دنیا قرار گرفته و این اسلام در چه جایگاهی است از اهمیت زیادی برخوردار است چون خداوند در این باره می فرماید شما بهترین امت هستید و بهترین نقطه و جایگاه دنیا را برایتان قرار داده ام .

این استاد دانشگاه تصریح کرد: 11 نقطه از 12 نقطه فوق العاده سوق الجیشی دنیا و 50 درصد از دخایر مهم جهان در دست و خدمت مسلمانان است.

وی گفت: هر کشور و مملکتی که بخواهد بر دنیا حکومت کند باید خاورمیانه و بخصوص این نقطه ممتاز که جمهوری اسلامی ایران در آن واقع شده است در دست داشته باشد ما باید رییس جمهوری داشته باشیم که بتواند از این نقطه ممتاز به شدنی که هیچ نتیجه ای برای ملت ما نداشت.

وی تصریح کرد: اگر انسانی توانا و ساخته و پرداخته دامن این مملکت را انتخاب کنیم که عشق ملت را داشته باشد می تواند جلوی رانت و فساد اقتصادی را بگیرد و زمینه رستگاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموستا محمدی: حجت الاسلام رییسی وعده های دروغین 100 روزه به مردم نمی دهد

ماموستا محمدی: حجت الاسلام رییسی وعده های دروغین 100 روزه به مردم نمی دهد