مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-14ورزشي

همسر ابراهیم رییسی هشدار داد


کارنامه آیت الله رییسی نشان دهنده ائتلاف و وحدت است و برخلاف گرایش های سیاسی، مذهبی و قومیتی، از تمامی ظرفیت ها در کار مدیریتی استفاده می کند چون سرباز واقعی امام و رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، جمیله علم الهدی در همایش هواداران آیت الله رییسی در ورزشگاه شهید باکری ارومیه اظهار داشت: کاسبان تفرقه به دنبال اختلاف افکنی بین اقوام و مذاهب، ادیان، شهروندان و گروه ها و جناح های سیاسی هستند چون می دانند که تنها با تفرقه می توانند حکومت کنند بنابراین نباید فریب شیطان را خورد و باید از نزاع و تفرقه دوری کرد.

وی تاکید کرد: کارنامه آیت الله رییسی نشان دهنده ائتلاف و وحدت است و برخلاف گرایش های سیاسی، مذهبی و قومیتی، از تمامی ظرفیت ها در کار مدیریتی استفاده می کند چون سرباز واقعی امام و رهبری است.

تفرقه در ایام پایانی تبلیغات انتخاباتی بیش از هر زمان دیگری ادامه می یابد وی با تاکید بر اینکه در این ایام پایانی تبلیغات انتخاباتی تفرقه بیش از هر زمان دیگری ادامه می یابد اظهار داشت: متاسفانه برخی نامزدهای انتخاباتی ظرفیت گام دوم و تحولات لازم برای آن را نداشته و دنبال کسی هستند که با رهبری فاصله داشته باشد.

همسر آیت الله رییسی گفت: هم اکنون تفرقه ای که در این ایام و چند سال گذشته پدید آمده و فاصله بین رهبری و دولت از لح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر ابراهیم رییسی هشدار داد

همسر ابراهیم رییسی هشدار داد