مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-15اجتماعي

تکلیف زمین دانشگاه فرهنگیان باید مشخص شود


موضوع تخصیص زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی برای احداث ساختمان دانشگاه فرهنگیان تا 48 ساعت آینده تعیین تکلیف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمدعلی شجاعی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: موضوع تخصیص زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی برای احداث ساختمان دانشگاه فرهنگیان تا 48 ساعت آینده تعیین تکلیف شود.

وی کمبود خوابگاه دانشجویی را از مشکلات مهم حوزه آموزش عالی استان دانست و گفت: باید با یک تصمیم کلی کشوری مشکل کمبود خوابگاه دانشجویی تعیین تکلیف شود تا با جهش در ساخت خوابگاه های دانشجویی دغدغه خانواده ها برطرف شود.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: برای ورود بخش خصوصی جهت ساخت خوابگاه های دانشجویی باید مشوق ها و مزایای قانونی پیش بینی شود.

وی افزود: آموزش باید مهارتی، تخصصی و متناسب با نیازهای منطقه باشد و در این راستا خواستار تطبیق رشته های مراکز دانشگاهی استان متناسب با ظرفیت ها و داشته های استان هستیم.

شجاعی با اشاره به موضوع مطرح شده مبنی بر جابجایی دانشگاه اشراق به مرکز شهر، گفت: این ساختمان ها با بودجه کشور ساخته شده است و باید در راستای خدمت رسانی به مردم باشد و چگونگی اجرای این درخواست باهدف حل مشکلات دانشگاه های اشراق، فرهنگیان و اداره کل آموزش وپرورش از سطح ملی پیگیری خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف زمین دانشگاه فرهنگیان باید مشخص شود

تکلیف زمین دانشگاه فرهنگیان باید مشخص شود