مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-15سياسي

دعوت استاندار خراسان جنوبی از مردم برای حضور گسترده و بانشاط در انتخابات


استاندار خراسان جنوبی با صدور پیامی از همه مردم، اقشار و گروه ها برای حضور گسترده و بانشاط در انتخابات 28 خرداد دعوت کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با صدور پیامی از همه مردم، اقشار و گروه ها برای حضور گسترده و بانشاط در انتخابات 28 خرداد دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، حمید ملانوری در این پیام با اشاره به این کلام مقام معظم رهبری که هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید پای صندوق رأی حضور یابد افزود: انتخابات که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرصتی برای حضور علاقمندانه هر ایرانی در تعیین سرنوشت خود است، ضامن امنیت کشور بوده و به فرموده رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) که در نهایت برنده اصلی انتخابات، مردم عزیز ایران اسلامی خواهند بود ، پرچم افتخار را به دستان آنهایی می سپارد که دل در گرو اقتدار نظام، استقلال کشور و آزادی ایرانیان دارند.

وی اظهار کرد: ملت بصیر و آگاه ایران طی 42 سال گذشته با ایمان به آیه شریفه إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم و با پذیرش حقانیت نظام، هر بار پرشورتر از قبل در انتخابات مختلف شرکت کرده و با بیعت مجدد با آرمان های امام راحل، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت استاندار خراسان جنوبی از مردم برای حضور گسترده و بانشاط در انتخابات

دعوت استاندار خراسان جنوبی از مردم برای حضور گسترده و بانشاط در انتخابات