مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:002021-06-15اقتصادي

شناسایی یک میلیون خانه خالی با 6 سال تأخیر!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دولت و وزارت مسکن آن حدود 6 سال است که از مسئولیت قانونی شناسایی خانه های خالی و اخذ مالیات از آن (برای مبارزه با احتکار مسکن و تورم ناشی از آن) طفره می روند.

- در آخرین هفته های دولت اعلام شد: حدود یک میلیون واحد مسکونی خالی برای اخذ مالیات شناسایی شده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دولت و وزارت مسکن آن حدود 6 سال است که از مسئولیت قانونی شناسایی خانه های خالی و اخذ مالیات از آن (برای مبارزه با احتکار مسکن و تورم ناشی از آن) طفره می روند.

اما اکنون در حالی که دو ماه تا پایان دولت روحانی باقی مانده، خبر ها از شناسایی یک میلیون واحد مسکونی حکایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه سازندگی، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از شناسایی حدود یک میلیون خانه برای اخذ مالیات بر خانه های خالی خبر داده است.

محمود محمودزاده با بیان اینکه یکی از سیاست های اساسی تعادل بازار در کوتاه مدت، عرضه واحد های آماده و نیمه آماده به بازار مسکن است، اظهار کرد: تکمیل و عرضه واحد های نیمه تمام مسکن مهر، تعاونی ها و بخش خصوصی و واحد های آماده ای که به قصد سرمایه گذاری بودند یا فاقد سکونت عرضه نمی شدند بر بازار مسکن تاثیر بسزایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی یک میلیون خانه خالی با 6 سال تأخیر!

شناسایی یک میلیون خانه خالی با 6 سال تأخیر!