مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-15اقتصادي

نصیری قیداری: بهره برداری از 6 پروژه با 90 میلیارد تومان در دانشگاه شهید بهشتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه شهیدبهشتی، صبح امروز تعدادی از پروژه های عمرانی این دانشگاه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه بودجه و جمعی از مسئولان وزارت علوم اففتاح شد در این مراسم سعدالله نصیری .

- رییس دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به بهره برداری از 6 پروژه با هزینه 90 ملیارد تومان از آغاز پروژه خوابگاه خیرساز دختران به متراژ 10 هزار متر مربع خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه شهیدبهشتی، صبح امروز تعدادی از پروژه های عمرانی این دانشگاه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه بودجه و جمعی از مسئولان وزارت علوم اففتاح شد در این مراسم سعدالله نصیری قیداری رییس دانشگاه شهید بهشتی؛ از خدمات و حمایت های صورت گرفته توسط سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل پروژه های عمرانی این دانشگاه قدردانی کرده و اظهار داشت: کار های بسیار ارزشمند در طول هشت سال دوران خدمت دکتر نوبخت در کشور و به ویژه در دانشگاه ها انجام شده است که ثمرات آن برای آیندگان چشمگیر و ماندنی خواهد بود.

وی همچنین گزارشی از اقدامات عمرانی صورت پذیرفته در طول سال های اخیر در دانشگاه شهید بهشتی ارائه کرد و با اشاره به بازسازی 120 هزار مترمربع از بافت های فرسوده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصیری قیداری: بهره برداری از 6 پروژه با 90 میلیارد تومان در دانشگاه شهید بهشتی

نصیری قیداری: بهره برداری از 6 پروژه با 90 میلیارد تومان در دانشگاه شهید بهشتی