مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-15بين الملل

اسارت 12 سرباز عربستانی و سودانی در عملیات جدید ارتش یمن در جیزان


تصاویر جدید از عملیات گسترده ارتش و کمیته های مردمی یمن در جیزان حاکی از به کنترل درآمدن برخی از پایگاه های ارتش دشمن سعودی در محور جیزان و وارد آمدن خساراتی سنگین به آنها است.

- تصاویر جدید از عملیات گسترده ارتش و کمیته های مردمی یمن در جیزان حاکی از به کنترل درآمدن برخی از پایگاه های ارتش دشمن سعودی در محور جیزان و وارد آمدن خساراتی سنگین به آنها است.

مرکز رسانه جنگ جنبش انصارالله نیز اعلام کرد 12 سرباز عربستانی و سودانی را طی عملیاتی در محور جیزان به اسارت درآورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المنار، تصاویر منتشر شده از عملیات جدید ارتش و کمیته های مردمی یمن، پیشروی یگان های آنها در مسیرهای مختلف به سمت پایگاه ارتش سعودی و مزدوران ارتش سودان را نشان می دهد.

طبق این تصاویر تیراندازی به سمت پایگاه ها و استحکامات نیروهای سعودس و مزدوران آنها آغاز شده و خساراتی به آنها وارد شد به شکلی که تعداد زیادی از این نیروها مجبور به فرار شدند.

در این تصاویر، تعدادی از اجساد مزدوران ارتش سودان که در عملیات کشته شدند، نیز مشاهده شدند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن در این عملیات توانستند خسارات و تلفاتی را به مهمات و نیروهای ائتلاف سعودی وارد کرده و کنترل کامل پایگاه های ارتش عربستان و مزدوران ارتش سودان را به دست گرفته و مقدار زیادی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسارت 12 سرباز عربستانی و سودانی در عملیات جدید ارتش یمن در جیزان

اسارت 12 سرباز عربستانی و سودانی در عملیات جدید ارتش یمن در جیزان