مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-15سياسي

اگر حل مشکلات را بلد بودید چرا هشت سال کاری نکردید/ مذاکرات وین فریب جدید


سعید محمد در جمع حامیان آیت الله رییسی در شهر اصفهان گفت: مواجه با پدیده آقا زاده ها هستیم که با وقاهت می گویند ژن خوب هستیم، ژن خوب این ملت شهید حججی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امضا بشود مشکلات کشور حل می شود، وقتی همه روزنه های تجارت را بسته اند.

سعید محمد شب گذشته در جمع حامیان آیت الله رییسی گفت : اینها می خواهند مردم همچون موم در دست غربی ها باشند، علاقه مند هستند همه سوء مدیریت های خود را گردن تحریم بیاندازند.

وی افزود: آنچه در داستان بورس بر سر مردم آوردند چه ربطی به تحریم ها و پنج بعلاوه یک داشت، در یک فراخوان فریب 55 میلیون ایرانی وارد بورس شدند، برخی فرش زیر پایشان را هم فروختند، روز روشن دست در جیب مردم کردند، 55 هزار میلیارد تومان برداشت کردند و مردم متضرر را به حال خود رها کردند.

محمد ضمن اشاره به مذاکرات دوباره در وین گفت:  آنها قصد دارند آبنبات سوغاتی بیاورند و مردم را فریب دهند.

وی گفت: مالیات ستانی در نظام ما که ادعای عدالت طلب دارد محل اشکال است، همه فشار به تولید کننده و مردم وارد می شود، ولی از واسطه ها و سلطان ها هیچ مالیاتی دریافت نمی شود.

لذا مسکن تبدیل به کالای سرمایه ای شده است، همه مشکلات کشور با اصلاح ساختار مالیات ستانی قابل حل است، به نحوی که نیاز به منابع خارجی و فاینانس نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر حل مشکلات را بلد بودید چرا هشت سال کاری نکردید/ مذاکرات وین فریب جدید

اگر حل مشکلات را بلد بودید چرا هشت سال کاری نکردید/ مذاکرات وین فریب جدید