مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-15سياسي

هدف از پویش های دانشجویی افزایش تأثیر ابعاد اعتماد اجتماعی است


معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر گفت: هدف پویش هایی چون «من مدافع حرم هستم» افزایش تأثیر ابعاد اعتماد اجتماعی، هنجارهای اجتماعی مشوق همکاری و شبکه اجتماعی به مثابه عناصر سازنده سرمایه اجتماعی بر میزان مشارکت افراد در انتخابات در بین دانشجویان و افراد جامعه است.

- ایسنا/همدان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر گفت: هدف پویش هایی چون من مدافع حرم هستم افزایش تأثیر ابعاد اعتماد اجتماعی، هنجارهای اجتماعی مشوق همکاری و شبکه اجتماعی به مثابه عناصر سازنده سرمایه اجتماعی بر میزان مشارکت افراد در انتخابات در بین دانشجویان و افراد جامعه است.

حمید نوری بیان کرد: مشارکت در انتخابات و رأی دادن از مؤلفه های اساسی رفتار سیاسی و فرهنگی شهروندان محسوب می شود.

این سوال که علل و انگیزه های شهروندان برای مشارکت در انتخابات چیست، از مهمترین موضوعات مورد مطالعه در جامعه شناسی و البته پویش های اجتماعی ماه های اخیر است.

وی با بیان اینکه محققان انتخاب زمان درست، ادبیات درست و سرشاخه درست یا حامیان افکار پویش را شرط های لازم برای موفقیت یک پویش اجتماعی کارآمد می دانند، افزود: نتایج مطالعات پویش های اجتماعی مؤثر بر مشارکت های اجتماعی در انتخابات نشان می دهد که توجه به انگیزه هایی چون تقویت انسجام ملی، پیروی از مقام معظم رهبری، حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از پویش های دانشجویی افزایش تأثیر ابعاد اعتماد اجتماعی است

هدف از پویش های دانشجویی افزایش تأثیر ابعاد اعتماد اجتماعی است