مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-15سياسي

اصلاح طلبان در انتخابات میان دوره ای مجلس گچساران و باشت گزینه ای ندارند


رییس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، حوزه انتخابیه گچساران و باشت گزینه ای نداریم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، حوزه انتخابیه گچساران و باشت گزینه ای نداریم.

علی خواجوی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در حوزه انتخابیه گچساران و باشت که انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی را در روز 28 خرداد ماه 1400 خواهیم داشت جریان اصلاح طلبان از هیچ گزینه ای حمایت نمی کند.

گفتنی است که انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد 28 خرداد ماه 1400 برگزار می شود.

لازم به ذکر است که بخاطر اینکه غلامرضا تاجگردون ، منتخب یازدهم این حوزه انتخابیه با کسب 39 هزار رای و اختلاف 17 هزار رای با نفر دوم از مجلس یازدهم اعتبارنامه اش رد شد، انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار می شود.

روز 28 خرداد ماه 1400 در استان کهگیلویه و بویراحمد سه انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر، روستا و عشایر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان در انتخابات میان دوره ای مجلس گچساران و باشت گزینه ای ندارند

اصلاح طلبان در انتخابات میان دوره ای مجلس گچساران و باشت گزینه ای ندارند