مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-15سياسي

مشارکت عامل رشد و توسعه/ لزوم حضور حماسی شیعه و سنی در انتخابات


بزرگان طوایف اهل سنت سیستان و بلوچستان بر حفظ وحدت اسلامی و مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات 28 خرداد ماه، به منظور اقتدار نظام جمهوری اسلامی و استقرار دولتی قوی تاکید کردند.

- - گروه استان ها؛ این روزها در آستانه تصمیمی بزرگ برای کشورمان قرار داریم و امروز بیش از هر زمان دیگری دشمنان در تلاشند تا با ترویج بی تفاوتی و بی اثر خواندن رأی اقشار مختلف مردم و اهل سنت آنها را از آمدن به پای صندوق های رأی منصرف کنند، اما مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان با حضور خود در صحنه و با حفظ وحدت و همگرایی ملی دشمنان را شکست خواهند داد.

اما همیشه برایم سوال بوده که چرا دشمنان اسلام، این همه سرمایه گذاری می کنند و مدام تلاش می کنند مسلمانان جهان را درگیر مسائل ایدئولوژیکی کنند و با بکارگیری ترفندهای شیطانی، وحدت و همبستگی آنها را نشانه رفته و با ایجاد اختلاف و جنگ های متعدد نیابتی در منطقه به اهداف راهبردی خود نائل شوند.

از همین رو توییت چند روز پیش یکی از معاندین فراری و جوابیه یکی از فرهنگیان ساکن در استانی سنی نشین برایم جالب بود، فردی فراری که سالهاست در خارج از کشور به سر می برد نوشته بود، اهل سنت ایران نباید در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند، چون دولت ایران حقوق آن چنانی برای آنها قائل نشده و مردم به لحاظ اقتصادی و اجتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت عامل رشد و توسعه/ لزوم حضور حماسی شیعه و سنی در انتخابات

مشارکت عامل رشد و توسعه/ لزوم حضور حماسی شیعه و سنی در انتخابات