مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-15سياسي

رییس جمهور آینده و دغدغه های اهالی تئاتر


یک کارگردان تئاتر پیشرفت فرهنگ و هنر را مبتنی بر مدیریت مسئولان و متولیان عنوان کرد و گفت: دغدغه فرهنگی و هنری مدیران و مسئولان از عوامل مؤثر بر بهبود شرایط تئاتر به شمار می رود.

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارگردان تئاتر پیشرفت فرهنگ و هنر را مبتنی بر مدیریت مسئولان و متولیان عنوان کرد و گفت: دغدغه فرهنگی و هنری مدیران و مسئولان از عوامل مؤثر بر بهبود شرایط تئاتر به شمار می رود.

جواد اشکذری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به انتظارات اهالی تئاتر از دولت و رییس جمهور آینده در خصوص ارتباط و تأثیر فرهنگ و هنر بر فضای جامعه، اظهار کرد: تئاتر هنری است که همواره با اجتماع و تجمع فرهنگی مردم و مخاطبان همراه بوده است و در سال های اخیر به سبب رونق هنر تئاتر، تجمعات مختلفی در حوزه تئاتر شکل گرفته است.

بنابراین در کنار اجرای تئاتر، در مدت زمان انتظار برای تهیه بلیط نیز برخی کارها و فعالیت ها به صورت نمایشگاه و یا آثار خیابانی اجرا و فرهنگ سازی هایی نیز انجام می شد.

وی ادامه داد: در نتیجه با توجه به زنده اجرا شدن تئاتر و ارتباط مستقیم با تماشاگر، همواره اجرای تئاتر تجمع فرهنگی ایجاد می کند، لذا برگزاری تئاتر بدون تماشاگران معنی پیدا نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور آینده و دغدغه های اهالی تئاتر

رییس جمهور آینده و دغدغه های اهالی تئاتر