مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:552021-06-15سياسي

امام و انقلاب از حوزه به دنیا معرفی شدند/ حضور دانش آموختگان حوزه در 200 کشور دنیا


برای اولین بار امروز صدها هزار نفر در دنیا با زبان و ادبیات فارسی و ده ها هزار نفر با معارف الهی آشنا شده اند و دانش آموخته های حوزه علمیه تقریبا در 200 کشور دنیا حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، آیت الله علیرضا اعرافی نامزد انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره را تحویل جامعه داد و دکترین جدید در مردم سالاری دینی را به جهان عرضه کرد که منجر به انقلاب اسلامی شد.

نامزد انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وجود 400 رشته و گرایش در حوزه های علمیه برای پاسخ به نیازهای جامعه خاطرنشان کرد: برای اولین بار امروز صدها هزار نفر در دنیا زبان و ادبیات فارسی را آموخته اند و ده ها هزار نفر با معارف الهی آشنا شده اند و امروز دانش آموخته های حوزه علمیه تقریبا در 200 کشور دنیا حضور دارند و از 140 ملیت پذیرش شده است.

آیت الله اعرافی اضافه کرد: حوزه امروز در دوره نوین خود وارد قلمرو جدید علمی در علوم انسانی و سایر شد و حوزه با تعامل با دانشگاه به تولید دانش و خدمت به مردم پرداخت که تماما متعلق به ملت ایران است.

وی تصریح کرد: انشالله دولت آینده با توانمندی، جبران ضعف ها و تقویت نگاه ها به دنبال کار جهادی و علمی باشد که منجر به تحول کشور شود و ما نباید در بخش صنعت دچار مشکل باشیم که اینها تماما رهگذر انتخابات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام و انقلاب از حوزه به دنیا معرفی شدند/ حضور دانش آموختگان حوزه در 200 کشور دنیا

امام و انقلاب از حوزه به دنیا معرفی شدند/ حضور دانش آموختگان حوزه در 200 کشور دنیا