مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-15سياسي

حوزه در دولت آینده بیشتر مطالبه گر خواهد بود


رییس کمیته علما، روحانیت و طلاب استان قم ستاد انتخاباتی آیت الله رییسی با بیان اینکه انتصاب در ایران قوی، بر محور شایسته سالاری انجام می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان قم، با بیان اینکه راه علاج مشکلات کشور پای صندوق آمدن است، اظهار کرد: اصحاب رسانه در هدایت مردم به سمت شرکت در انتخابات نقش بسزایی دارند.

وی اضافه کرد: آیت الله رییسی در مستقیم کار نمی کرد اما واحدهای تولیدی بسیاری را احیا کردند که نشان می دهد تولید اولویت اول این شخصیت در کشور است.

  وی هدف مندسازی مالیات ها، افزایش حمایت ها و گسترش نظارت ها را از جمله برنامه های مورد نیاز حوزه تولید دانست و گفت: با تولید و توزیع درست، مصرف هم به درستی رقم زده می شود.

موسوی با بیان اینکه انتصاب در ایران قوی، بر محور شایسته سالاری انجام می شود، عنوان کرد: حوزه در ادوار گذشته و این دوره مطالبه گر خواهد بود به این معنا که رییس جمهور باید مبانی انقلاب را در جامعه محقق کند و اگر امروز از این شخصیت حمایت کردند به علت نزدیک بودن رفتار وی به مبانی انقلاب است همانند روحیه عدالت گرایی رییسی، که در قوه قضاییه به خوبی به نمایش گذاشته شد، امروز بیشتر حوزویان معیارهای انقلابی را در رییسی مشاهده می کنند و حمایت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه در دولت آینده بیشتر مطالبه گر خواهد بود

حوزه در دولت آینده بیشتر مطالبه گر خواهد بود