مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:302021-06-15سياسي

شناخت و خنثی سازی برنامه های رسانه ای دشمن مهم است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، شناخت برنامه ها و طرح های رسانه ای دشمن را امری بسیار مهم دانست و گفت: رسانه های انقلابی باید برای خنثی سازی این برنامه ها تلاش کنند.

- ، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری پیش ازظهر سه شنبه در نشست بصیری اصحاب رسانه با اشاره به اینکه رسانه با همه ابعاد باید برای مشارکت مردم در انتخابات بسیج شود، افزود: یکی از سفارش های رهبر انقلاب اسلامی، اقدام به موقع است و بسیجی باید اقدام به موقع و به هنگام داشته باشد.

وی با اظهار اینکه در حوزه رسانه باید تحلیل گر و بصیرت لازم را داشت، افزود: در روزهای آینده دشمن خود را آماده کرده با ابزار رسانه ای جوی را علیه جبهه انقلاب اسلامی ایجاد کند.

وی با عنوان اینکه دشمن در تلاش است تا شورا نگهبان و رهبر معظم انقلاب را تحت فشار رسانه ای قرار دهند، ادامه داد: رسانه ها باید بصیرت و هوشیاری لازم را داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه خلاء های خاصی را در حوزه رسانه شاهد هستیم، افزود: از بسیج رسانه خنثی سازی توطئه و شناخت دشمن را انتظار داریم.

حجت الاسلام تسخیری، شناخت برنامه ها، اهداف دشمن و راه خنثی سازی برنامه های دشمن را از جمله انتظارات از رسانه های انقلابی دانست و گفت: امروز فاصله زمانی اطلاعات با عملیات بسیار کوتاه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت و خنثی سازی برنامه های رسانه ای دشمن مهم است

شناخت و خنثی سازی برنامه های رسانه ای دشمن مهم است