مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:402021-06-15ورزشي

ادعای عجیب پیشکسوت پرسپولیسی؛ به قرعه کشی جام حذفی مشکوک هستم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ملی پوش ایران دردهه 60 همچنین مهدی تاج و محمدرضا ساکت را نیز در ماجرای قرارداد مارک ویلموتس مقصر نمی داند و.

- ادعای عجیب پیشکسوت پرسپولیسی؛ به قرعه کشی جام حذفی مشکوک هستم! ضیاء عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس معتقد است در قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی نباید استقلال و پرسپولیس به هم می خوردند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ملی پوش ایران دردهه 60 همچنین مهدی تاج و محمدرضا ساکت را نیز در ماجرای قرارداد مارک ویلموتس مقصر نمی داند و.

بهتر است خودتان مکالمه نیمروزی ما آن هم ساعاتی پیش از دیدار ایران و عراق با ضیاء عربشاهی را بخوانید: ابتدا می خواهیم درخصوص برخورد استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی بپرسیم؟ من به این قرعه کشی مشکوک هستم! چرا؟ شما ببینید 6 تیم لیگ برتری و فقط 2 تیم دسته اولی هستند اما دو تیم لیگ یکی به هم خوردند.

یعنی چه؟! به هرحال قرعه کشی بوده است و نمایندگان تیم ها از جمله استقلال و پرسپولیس هم حضور داشتند؟ بله ولی مگر نمایندگان استقلال و پرسپولیس می توانند دقیق همه چیز را بررسی کنند.

چرا باید این دو تیم در یک چهارم نهایی به هم بخورند؟ ماهیت قرعه کشی آقای عربشاهی همین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای عجیب پیشکسوت پرسپولیسی؛ به قرعه کشی جام حذفی مشکوک هستم!

ادعای عجیب پیشکسوت پرسپولیسی؛ به قرعه کشی جام حذفی مشکوک هستم!