مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:402021-06-15اقتصادي

پرورش سالانه 7 میلیون قطعه ماهی زینتی در کرج


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: در کرج سالانه 800 تن ماهی خوراکی و بالغ بر هفت میلیون قطعه ماهیان زینتی تولید و پرورش داده می شود.

- ایسنا/البرز مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: در کرج سالانه 800 تن ماهی خوراکی و بالغ بر هفت میلیون قطعه ماهیان زینتی تولید و پرورش داده می شود.

اسماعیل صارمی در نشست روز سه شنبه 25 خرداد که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی برگزار شد، با اشاره به ضروت حفظ کاربری اراضی کشاورزی افزود: حفظ کاربری اراضی کشاورزی به خصوص اراضی زراعی یک استراتژی و سیاست است و زمانی می توانیم انتظار افزایش تولید داشته باشیم که کاربری اراضی حفظ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در این راستا در سطح کلان کشوری طرحی با عنوان طرح الگوی کشت پیاده می شود که بر اساس این طرح می گوییم چه چیزی را چه زمانی و کجا بکاریم.

وی افزود: این طرح به کشاورزان کمک می کند تا بر اساس اقلیم منطقه و نیاز مردم و بازار محصولات مورد نیاز را کشت کنند که این طرح نه تنها در معیشت کشاورز و مصرف کننده تاثیرگذار است بلکه در حفظ منابع آب و خاک نیز تاثیر زیادی دارد.

صارمی در ادامه با اشاره به اجرای طرح پایش هوشمند اراضی کشاورزی اظهار کرد: این طرخ برای مقابله آنی با سودجویان و افرادی که اقدام به تغییر کاربری اراضی کشاورزی می کنند اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش سالانه 7 میلیون قطعه ماهی زینتی در کرج

پرورش سالانه 7 میلیون قطعه ماهی زینتی در کرج