مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:452021-06-15ورزشي

زاور: مردم سالاری با حضور حداکثری ملت ایران محقق می گردد


نایب رییس هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی می گردد.

- مهسا زاور در گفت و گو با خبرگزاری فارس در آذربایجان شرقی گفت: ایران از معدود کشورهای جهان است که خود ملت سرنوشت شان را با حضور صندوق های رای تعیین کرده و این مردم سالاری با انقلاب اسلامی سال 57 متولد و نهال آن روزهای انقلاب با مشارکت مردم در انتخابات، بعد از 42 سال به درخت تنومندی تبدیل شده است.

وی گفت: مردم سالاری دینی با حضور حداکثر مردم در انتخابات محقق می گردد و ملت ایران روز جمعه 28 خرداد پای صندوق های رای حماسه دیگری را خلق کرده و به جهان نشان خواهند داد که تهدیدات و تحریم ها کوچک ترین خللی در اراده ملت ایران ایجاد نکرده  است.

زاور افزود: هر ایرانی که به کشور خود علاقمند است باید در این انتخابات شرکت کنند تا ضمن شکست پروژه های دشمنان انقلاب اسلامی در مایوس کردن مردم، برای اعتلا و آبادانی ایران اسلامی گام نهاده و در ساختن آینده ای درخشان نقش بسزایی داشته باشد.

نایب رییس هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی گفت:  جامعه تکواندو استان هم دوشادوش مردم شریف ایران روز جمعه 28 خرداد ماه پای صندوق های رای حضور یافته و با دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بیعت خواهند نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاور: مردم سالاری با حضور حداکثری ملت ایران محقق می گردد

زاور: مردم سالاری با حضور حداکثری ملت ایران محقق می گردد