مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-15ورزشي

خودزنی به سبک فوتبال کرمانشاه


اردیبهشت امسال بود که دیدار بین دو تیم دسته دومی آوالان کامیاران و ایرانجوان بوشهر به میزبانی کرمانشاه و در استادیوم آزادی این شهر برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه اردیبهشت امسال بود که دیدار بین دو تیم دسته دومی آوالان کامیاران و ایرانجوان بوشهر به میزبانی کرمانشاه و در استادیوم آزادی این شهر برگزار شد.

دیداری که گزارش ناظر آن حالا برای تیم های لیگی فوتبال کرمانشاه دردسرساز شده است.

ماجرا از این قرار است که تیم آوالان کامیاران در هفته شانزدهم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باید در زمین خود به مصاف تیم ایرانجوان بوشهر می رفت، اما نداشتن استادیوم استاندارد در این شهر باعث شد تا مسئولین این باشگاه از اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه بخواهند استادیوم آزادی را برای این دیدار در اختیار آنها قرار دهد که این درخواست با موافقت مسئولین ورزش استان همراه شد.

سازمان لیگ فوتبال نیز پس از مشخص شدن زمین برگزاری این دیدار، از رییس کمیته داوران هیات فوتبال کرمانشاه خواست تا به عنوان ناظر این دیدار گزارش آن را برای سازمان لیگ ارسال کند.

پس از پایان این دیدار، ناظر فدراسیون طی گزارشی به سازمان لیگ اعلام کرد که روشنایی استادیوم آزادی کرمانشاه برای برگزاری رقابت های لیگی مناسب نیست و همین موضوع باعث شد تا روزگذشته نامه ای از سوی رییس سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودزنی به سبک فوتبال کرمانشاه

خودزنی به سبک فوتبال کرمانشاه