مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-15سياسي

حضور در انتخابات مصداق «جهاد» است/ مراقب باشیم انقلاب دست غرب گرایان نیفتد


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه حضور در انتخابات مصداق «جهاد» است به ابراز نگرانی دشمنان از انتخاب رییس جمهوری انقلابی سخن به میان آورد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، مصطفی رستمی ظهر امروز در نشست بصیرتی کارکنان و بازنشستگان سپاه و ناجا در سالن فردوسی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) با این مضمون که این انقلاب دست شما امانت است اظهار کرد: ارزش باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به حمله داعش به مجلس گفت: این ها آمده بودند که بمانند؛ اگر در انتخابات پیش رو حواسمان نباشد آسیب جبران ناپذیر خواهیم دید و افسوس خوردن از اینکه چرا قدر نظام را ندانستیم دیگر سودی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی با هم علیه نظام و مردم ما برنامه دارند اظهار کرد: طبق سخنان رهبری حتی برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری بودجه هم دیدند؛ البته به امید خدا و اراده ملت بار دیگر دشمنان مایوس خواهند شد.

رستمی با تاکید بر اینکه امروز در شرایط حساس و وضعیت خطرناک، پیچیده و سرنوشت سازی قرار داریم بنابراین نباید بی تفاوت باشیم، به ابراز نگرانی دشمنان از انتخاب یک رییس جمهور انقلابی توسط مردم اشاره کرد و گفت: هفت درصد از منابع اقتصادی دنیا در ایران است و از لحاظ منابع زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در انتخابات مصداق «جهاد» است/ مراقب باشیم انقلاب دست غرب گرایان نیفتد

حضور در انتخابات مصداق «جهاد» است/ مراقب باشیم انقلاب دست غرب گرایان نیفتد