مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 10:102021-06-15سياسي

لزوم تقویت حضور استارت آپهای حوزه بلاکچین در اقتصاد و صنعت


رییس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی بر لزوم تقویت حضور استارت آپهای فعال در حوزه فناوری بلاکچین در اقتصاد و صنعت تاکید کرد.

- به نقل از فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی، نشست تخصصی کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران با محوریت سندباکس و فرصت های پیش روی صنعت بلاکچین؛ بایدها و نبایدها با حضور فعالان صنعت فاوا و اعضای این کمیسیون و نمایندگان سازمان بورس و وزارت اقتصاد برگزار شد.

در این نشست محمدرضا طلایی رییس کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی با اشاره به اهمیت به کارگیری فناوری بلاکچین در صنعت و لزوم تبادل داده ها در فضای امن، گفت: رونمایی از پروژه سندباکس (sandbox) توسط وزارت اقتصاد در هفته های اخیر با هدف کمک به امنیت سیستم انجام شده است.

وی با اظهار امیدواری از اینکه فعالان اقتصادی با تکنولوژی بلاکچین که به توسعه کسب وکارها کمک می کند، بیشتر آشنا شوند، افزود: مرکز نوآوری اتاق بازرگانی ایران به همراه مرکز پژوهش های مجلس و کمیسیون فاوای اتاق ایران و وزارت اقتصاد می توانند کارگروهی تشکیل داده و کمک کنند بستری برای تقویت حضور استارت آپ ها در این حوزه فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت حضور استارت آپهای حوزه بلاکچین در اقتصاد و صنعت

لزوم تقویت حضور استارت آپهای حوزه بلاکچین در اقتصاد و صنعت