مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-15اقتصادي

95 درصد حریق های گسترده تنها با بی احتیاطی شکل می گیرد


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: 95درصد حریق های گسترده با بی احتیاطی و افراد به روش های مختلف مانند انداختن ته سیگار در جاده، روشن کردن آتش توسط چوپان و… ایجاد میشود - قدرت الله مهدیخانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیش بینی وضعیت حریق در استان اظهار کرد: مسئله بارش کم و بحران آب شرب و از طرف دیگر تنش کم بود آب در سال جاری مسئله بسیار مهمی است که امروز به دغدغه همه ما تبدیل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اذعان کرد: از سوی دیگر با توجه به میزان کم آبی نگرانی ما مسئله حریق است که این مسئله در سال گذشته حدود 3 هزار هکتار از اراضی و باغات استان قزوین را در کام آتش فرو برد.

وی افزود: با توجه به میزان کم آبی در استان احتمال افزایش حریق و آغاز زود هنگام آن در سال جاری نگرانی ما را دو چندان می کند که در همین راستا جلسات متعددی برای پیشگیری از حریق و مسئله تنش آب در استانداری برگزار شده است.

این مسئول ابراز کرد: طی برگزاری جلسات متعدد در خصوص مواجه با حریق امکانات و تجهیزاتی در اختیار دهیاری منطقه قرار گرفت که در صورت نیاز بتوانند آمادگی مواجه با رویداد را داشته باشند.

مهدیخانی گفت: 95 درصد مسئله حریق در راستای بی احتیاطی است و افراد به روش های مختلف مانند انداختن ته سیگار در جاده، روشن کردن آتش توسط چوپان، افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد حریق های گسترده تنها با بی احتیاطی شکل می گیرد

95 درصد حریق های گسترده تنها با بی احتیاطی شکل می گیرد