مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-15بين الملل

گروه هفت آخر ؛ تصویر چین از نشست جی هفت


در پی حمایت گسترده غربی ها از درخواست نخست وزیر استرالیا برای انجام یک تحقیق جدید در خصوص منشا کووید، چین یک تصویر عجیب الهام گرفته شده از تابلوی مشهور شام آخر لئوناردو داوینچی را با تیتر آخرین گروه هفت منتشر کرد.

- در پی حمایت گسترده غربی ها از درخواست نخست وزیر استرالیا برای انجام یک تحقیق جدید در خصوص منشا کووید، چین یک تصویر عجیب الهام گرفته شده از تابلوی مشهور "شام آخر" لئوناردو داوینچی را با تیتر آخرین گروه هفت منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دیلی میل، این تصویر منتشر شده از سوی چین تحت عنوان آخرین گروه هفت یک هجو از تابلوی شام آخر لئوناردو داوینچی است که از حضرت عیسی (ع) قبل از به صلیب کشیده شدن، کشیده شده است.

تصویر هجو مذکور که از سوی هنرمندی به نام بانتون گلائو آتانگ در شبکه ویبو منتشر شده، حیوانات مشهور ملی کشورهای انگلیس، ایتالیا، کانادا، ژاپن، آلمان، فرانسه، هند و استرالیا در حال دسیسه چینی برای حکم راندن بر جهان به تصویر کشیده شده اند.

این تصویر از سوی چند رسانه مشهور چین شامل نشریه گلوبال تایمز باز منتشر شده است و در آن حیوانات پشت یک میز حاوی یک کیک به شکل نقشه چین نشسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه هفت آخر ؛ تصویر چین از نشست جی هفت

گروه هفت آخر ؛ تصویر چین از نشست جی هفت